Okul ve Öss bitti

Birinci sınıftan 12. sınıfa kadar bir eğitim ve öğretim hayatım bitmiş bulunmaktadır Okulda acı tatlı anılarımız oldu artık hayat başladı bundan sonra hayat çekilecek gibi değil önceden Babamızı parasını güzel güzel yerdik şimdi kendimiz çalışıp birşeyler başarmaya çalışacağız
öss sonuçlarında 2 yıllık bir yerler tutuyordu ama ben tercih yapmadım biliyordum yada öyle düşünüyordum ki ; 2 yıllık bir Meslek Yüksek okulu bana bir fayda sağlayacak gibi değildi bende zar zor Torpille :) bir işe girdim 2 aylık geçici alıyordu ama olsun 2 aylık idare edelim bu arada Dersaneden beni telefonal aradılar yardımcı oldular hayat nasıl gidiyor dersanaye gelecekmisin gibi sorularla karşılıklı konuştuk bir sohbet havasındaydı :)
artık seneye ÖSS yeni adıyla LYS 'ye girmeyi düşünüyorum dersane fiyatlarıda bayağı pahalı :) Ben fabriakda 3 ay çalışssam anca belki o parayı kazanırım ki bu arada ne yiyeceğim ne birşey içeceğim :)

Get updates in your Inbox
Subscribe